Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της επιχείρησης μας σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα
ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας.
Φθορές προϊόντων
Προτείνεται στους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος όταν παραλαμβάνουν προϊόντα μέσω κούριερ τα οποία έχουν υποστεί φθορά,
ράγισμα ή ολική καταστροφή τότε θα πρέπει (αφαιρείται) να απευθυνθούν στη ταχυμεταφορική εταιρεία εντός 24ωρου απο την ώρα παραλαβής.
Για να αποζημιωθεί η τυχόν φθορά θα πρέπει να μην αφαιρέσουν τα προϊόντα από το δέμα και να παραδοθεί όπως ακριβώς παραλήφθηκε
στην ταχυμεταφορική εταιρεία εντός 24ώρου. Προτείνεται, επίσης, η άμεση ενημέρωση μας.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
– Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back»
και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
– Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας το δηλώσετε τηλεφωνικά
ή με e-mail και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
– Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 22510 22575
ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου,
εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας.
Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.